martes, 18 de noviembre de 2014

MEDO, MOITO MEDO...

Ola a tod@s,
como sabedes, este curso o iniciamos coas coleccións de contos de terror, suspense, policíacos e de aventuras e están sendo un éxito no grupo. De feito, algúns dos nosos integrantes, quixo compartir con tod@s @s lector@s deste blog as súas primeiras impresións sobre os contos que leron nestas semanas:

"La resucitada", Emilia Pardo Bazán, por Ana Serantes Otero.
Un home fala dunha muller con outra no día de "Haloween" e cóntalle unha lenda sobre unha batalla na que morreron todos os participantes. A lenda contaba que os fantasmas buscaban vinganza no lugar dos feitos. A muller que escoitaba a historia, retou o home que lla contaba a que fora buscar un pano alí, pero nunca máis volveu porque...   Se queredes saber como acaba, xa sabedes o que tendes que facer!


"Una cama terriblemente extraña", William Wilkie Collins, por Miguel González Obenza.
La historia trata sobre una persona que decide ir a una casa de juegos y empieza a jugar al "rouge et noire" y consigue hacer saltar la banca. Antes de irse con todo el dinero se encuentra con un exsoldado que lo droga y le pide que se quede a dormir en el hotel. Por la noche, el protagonista se despertó y pudo comprobar que lo estaban intentando ahogar, bajándole el dosel de la cama...
Mi opinión del libro es buena, me entretuvo tanto que le doy un 10 sobre 10.

No hay comentarios: